Viens no populārākajiem Latvijas populārās mūzikas ekspertiem, vokālais pedagogs Edgars Kramiņš, spriežot par Justa Sirmā izredzēm Eirovīzijā, ir visai skarbs. Izdzirdot, kā puisis skan "dzīvajā", eksperts secinājis, ka skanējumam nepieciešami pamatīgi tehnoloģiski uzlabojumi.

"Es Justu dzirdēju, kad viņš viesojās Andra Kiviča raidījumā Rampas ugunis. Viņš tur spēlēja klavieres un dziedāja. Vienā vārdā – bija krimināli.

Ieslēdzu raidījumu nejauši un, dzirdot, kas tur notiek, nodomāju – kas tas tāds? Ārprāts. Uzzināju, ka tāds izskatās Latvijas pārstāvis Eirovīzijā," DELFI Izklaidei stāsta Kramiņš.

Viņš gan uzsver, ka ar lielu interesi sekos līdzi Justa sniegumam lielajā konkursā, jo secinājis, ka cilvēka vokālajām spējām Eirovīzijā nereti nav sakara ar beigās iegūto vietu. Visu var glābt gudra komanda.

"Tā pati Marija Naumova savulaik dziedāja diezgan netīri. Uz Eirovīzijas skatuves viņu pacēla ļoti labi beki (bekovokālistes). Beki nereti vispār dzied labāk, nekā paši galvenie mākslinieki. Tie ir cilvēki ar ļoti labām balsīm, kuriem pašiem vienkārši pietrūkst, iespējams, harizmas, lai kļūtu par solo māksliniekiem," skaidro mūzikas eksperts.

Viņš spriež, ka, redzot Justu vienu pašu ar klavierēm, bet bez bekvokālistiem un tehnoloģiskiem brīnumiem, "aina ir bēdīga". Taču tas nebūt nenozīmē, ka viss zaudēts.

"Es ceru, ka tehnoloģijas un labs bekvokāls viņu izglābs uz lielās Eirovīzijas skatuves. Šobrīd viss atkarīgs tikai no tehnoloģijām," uzsver Kramiņš.

Source

DELFI Izklaide

Tags

Edgars Kramiņš Eirovīzija Justs Sirmais
Pamanījāt kļūdu?
Iezīmējiet tekstu un nospiediet Ctrl + Enter!

Stingri aizliegts DELFI publicētos materiālus izmantot citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai jebkur citur, kā arī jebkādā veidā izplatīt, tulkot, kopēt, reproducēt vai kā citādi rīkoties ar DELFI publicētajiem materiāliem bez rakstiskas DELFI atļaujas saņemšanas, bet, ja atļauja ir saņemta, DELFI ir jānorāda kā publicētā materiāla avots.

Comment Form