Pēc konkursa Supernova pusfināla noskatīšanās neizpratnē par finālistu četrinieku ir pazīstamais komponists un pianists Raimonds Pauls (attēlā). Viņa personīgais favorīts finālā nav iekļuvis, bet labāko četrinieks esot "sagrupējies nudien jocīgi".

"Kur pazuda tas zēns Markus Riva? Viņš bija viens no stabilākajiem pretendentiem uz uzvaru. Puisis ar lielu skatuvisko pieredzi, kurš jau piešāvies dziedāt lielos šovos. Nu, kur viņš palika? Kāpēc viņa vārdu neredz starp finālistiem?" joprojām rezultātiem noticēt nespēj Pauls.

Vēl viņa uzmanību piesaistījis Samantas Tīnas, kura pati izstājās no konkursa, numurs. "Samanta ir ļoti laba dziedātāja, bet kaut kas viņai vienmēr pietrūkst. Iespējams, tā ir dziesma," analizē maestro.

Pauls spriež, ka žūrijas balsojumā, iespējams, jāmeklē kādi "zemteksti". Citādi komponistam neesot izskaidrojams tas, kāpēc labāko četriniekā ir tie, kas tur šobrīd atrodas – grupa Catalepsia, duets MyRadiantU, Marta Ritova un Justs.

"Metālisti priekš Eirovīzijas nav nekas jauns, ar šāda stila grupu mēs neizcelsimies.

Tas jaunais puisis Justs ir pašā sava ceļa sākumā, viņš vēl neorientējas tajā, kas notiksies. Dievs dod viņam pieredzi, jo viena lieta ir dziedāt šeit, bet otra ir nokļūt tur, kur blakus tādi spēcīgi konkurenti kā, piemēram, Zviedrijas profesionālie mūziķi.

Par pēdējiem diviem finālistiem es vispār atturēšos spriest. Nezinu, vai ar to, ko viņi piedāvā, var kādu pārspēt.

Šie visi ir jauniņi kā mākslinieki bez pieredzes uz tik lielas skatuves. Man nav saprotams, kāpēc tāds balsojums. Tur vajadzēja būt Markum Rivam, vismaz četriniekā noteikti," uzskata Pauls.

Komponists atturas prognozēt, kurš no tagadējās fināla kompānijas varētu būt uzvaras cienīgs un kādas vispār izskatās Latvijas izredzes šī gada konkursā.

"Skaidrs tas, ka jebkurā gadījumā Latvija tagad gaidīs labāku rezultātu, nekā tas bija iepriekšējā gadā, tāpēc uzvarētājam jāuzmanās," finālistus brīdina Pauls.

Atgādinām, ka līdz piektdienai, 26. februārim, par savu favorītu var balsot DELFI publikas simpātijas balsojumā šeit. Uzvarētājs saņems reklāmas kampaņu 2000 eiro vērtībā portālā DELFI savas profesionālās darbības un sasniegumu popularizēšanai.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!