Foto: F64
Populārais pašmāju reklāmas jomas darbonis Ēriks Stendzenieks (attēlā), skaidrojot, kāpēc Latvijā veidotās reklāmas uz citu valstu ražoto produktu fona neizskatās pārlieku labi, norādījis, ka viena no galvenajām problēmām ir sliktie aktieri.

"Ir maz naudas, īsi termiņi, sūdīgi aktieri un absolūti nekādas dialogu skolas. Vispār nekādas aktiermeistarības skolas. Pilnībā," atklātā intervijā žurnāla Playboy decembra numurā sūkstījies Stendzenieks.

"Tas, ko Smiļģis ir nodarījis Latvijas aktiermākslai, ir noziegums pret kultūru un cilvēci. Iespējams patētiskajā teātrī tas darbojas labi, bet, tiklīdz kādā latviešu filmā kāds atver muti, es varu vienkārši ņemt jebkuru priekšmetu, kas trāpās pie rokas, un apēst - vienalga, vai tas ir skapis, glāze vai čība.

Tā neviens nerunā, un ticamības moments ir absolūta nulle," pašmāju aktierus vērtējis reklāmas jomas pārstāvis, kuru izbrīna arī tas, ka vienīgais veids, kā aktierim paust izmisumu, ir saķert galvu.

"Tas ir viss, ko sevī iemieso Harijs Liepiņš un citi patētikas meistari. Tas ir briesmīgi. Iespējams, Hermanis šajā ziņā mēģina kaut ko darīt, bet arī nosacīti, jo Revidentā patosometrs bija tādā augstumā, ka pēc pirmā cēliena es izgāju ārā," stāsta Stendzenieks.

"Bet tas, protams, ir pilnīgs sīkums, salīdzinot ar Karalisko improvizācijas teāri, no kura es, šausmās aurodams, vienkārši bēgu ārā jau pēc vienas minūtes. Lai gan ir tādi, kam patīk," savā teātru apmeklēšanas pieredzē Playboy intervijā dalījies Stendzenieks.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!