Foto: TV3

Svētdien, 1. decembrī, kanāla TV3 skatītāji piefiksēja, ka mainījies līdzšinējais logo, kas daudzus gadus gozējās ekrāna labajā augšējā stūrī. Lielai daļai sabiedrības pārmaiņas izraisījušas ne tikai mulsumu, bet arī neizpratni, kas mijusies ar zobošanos par kanāla jauno tēlu.

"Šodien mēs maināmies. Mēs maināmies, lai kļūtu vēl labāki! Paldies, mīļie skatītāji, ka esat ar mums, jo viss labākais sākas ar 3," svētdienas rītā skatītājus uzrunāja kanāla TV3 oficiālais "Facebook" konts.

""All Media Baltics" visās trīs Baltijas valstīs ir mainījis zīmolu, kļūstot par "TV3 Group". Arī citiem mediju grupas produktiem ir veikta zīmola maiņa, apvienojot tos zem vienota "TV3 Group" zīmola, kas šobrīd ir Baltijā ietekmīgākais un mīlētākais mediju zīmols. Vienota zīmola arhitektūra dažādās platformās mūsu skatītājiem sniegs lielākas izvēles iespējas, vienlaikus nodrošinot kvalitatīvu un uzticamu satura piedāvājumu," zīmola maiņu portālam "Delfi" komentē "TV3 Group" komunikācijas vadītāja Alise Mališko.

Lielākās izklaides grupas Baltijā "TV3 Group" un tā kanālu portfeļa vizuālās identitātes pārvērtības ir veiktas sadarbībā ar reklāmas aģentūru "McCANN Rīga" un dizaina studiju "Overpriced".

TV3 jaunais logo svētdien kļuva par vienu no apspriestākajiem tematiem, par kuru ļaudis trina mēles sociālajos tīklos. Turklāt jaunais kanāla logo ne tikai samulsinājis latviešus, bet arī mūsu kaimiņus igauņus.

Igaunijas portāls "Delfi" ziņo, ka sabiedrības viedoklis par jauno logo ir nevienprātīgs un daudziem zīmola jaunais tēls pagaidām īsti neiet pie sirds.

Agrāk kanāla logo veidoja sarkans aplis ar baltu trijnieku tā iekšpusē. Savukārt tagad logo sastāv tikai no sarkana, stilizēta trijnieka.

Viedokļi sociālajos tīklos liecina, ka līdzīgās domās kā igauņi ir arī latvieši. Daudzi pašmāju "dīvāna eksperti" virtuālajā vidē zobojušies par TV3 logo un pēc formas salīdzinājuši to ar visiem labi zināmo ātrās ēdināšanas restorānu ķēdes "McDonalds's" dzelteno iniciāli. Ļaudis tviterī bārstījušies gan ar jociņiem, gan arī metuši akmeni logo autoru dārziņā, liekot noprast, ka būs jāpaiet kādam laikam, kamēr skatītāji apradīs ar pārmaiņām.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!