Foto: Reuters/Scanpix/LETA

Pēdējo nedēļu laikā "Squid Game" ir pāršalcis pasauli, un to rāda arī cipari seriāls nu oficiāli kļuvis par "Netflix" skatītāko veikumu, turklāt 90 valstīs tas ieņēmis pirmo pozīciju. No slavenībām līdz pat sporta zvaigznēm visi runā par "Squid Game".

Korejiešu drāmu, hipervardarbīgo trilleri "Squid Game" pirmajās 28 dienās noskatījušies 111 miljoni lietotāju, no troņa augstākās vietas gāžot romantisko seriālu "Bridgerton" (82 miljonu lietotāji), ziņo BBC. Apgalvots, ka "Netflix" kā seriāla skatītāju fiksē ikvienu, kurš ir noskatījies kādu no seriāla epizodēm vismaz divas minūtes.

"Netflix" viceprezidents satura jautājumos Korejā, Dienvidaustrumāzijā, Austrālijā un Jaunzēlandē apgalvojis, ka seriāla panākumi ir "ārpus viņu vispārgalvīgākajiem sapņiem".

Minyoung Kim pastāstījis CNN: "Kad 2015. gadā pirmo reizi sākām ieguldīt līdzekļus korejiešu seriālos un filmās, zinājām, ka vēlamies veidot pasaules līmeņa stāstus galvenajiem korejiešu satura cienītājiem visā Āzijā un pasaulē."

Seriāla deviņas sērijas, kas debitēja septembrī, stāsta par simtiem trūkumā dzīvojošu cilvēku, kuri pieņem dīvainu uzaicinājumu – piedalīties bērnu spēlēs. Squid Game" piedalās 456 cilvēku grupa, kuri parādu un izmisumu vadīti tiek ievilināti asinskārajā izdzīvošanas spēlē. Ja viņi uzvarēs sešu spēļu sērijā, varēs aiziet no tās ar 45,6 miljardiem Korejas vonu (39 miljoniem ASV dolāru). Tas, protams, izklausās vilinoši, līdz viņi saprot, ka zaudējumu kādā no spēlēm būs jāmaksā ar savu dzīvību.

Vispirms viņi tiek maldināti (pēc tam brīvprātīgi) spēlēt nāvējošā bērnu spēļu turnīrā, kur ikviens domā, ka šī varētu būt viņu vienīgā iespēja laimēt naudu, kas nepieciešama izdzīvošanai.

Lielu uzmanību seriāls izpelnījies arī sociālajos plašsaziņas tīklos. Seriāla aktieri ir ieguvuši starptautisku slavu, piemēram, Jung Ho-yeon, kura atveido Sae-byeok, kopš seriāla pirmizrādes 17. septembrī ir ieguvusi 14 miljonus sekotāju "Instgaram" platformā, vēsta "Forbes".

Taču tiem, kuri jau ir noskatījušies visas deviņas pirmās sezonas sērijas, ir jautājums vai un kad būs nākamā daļa?

Lai gan "Netflix" nav oficiāli paziņojis seriāla turpinājumu, tamne vajadzētu aizņemt pārāk ilgu laiku, ņemot vērā, cik ļoti seriāls ir pieprasīts visā pasaulē. Par "Squid Game" plašāk ļaudis uzzināja 2019. gadā, kas nozīmē, ka pirmās sezonas tapšana prasīja divus gadus.

Seriāla režisors nesen pastāstījis "YTN", Korejas ziņu aģentūrai, ka viņš pirmo reizi par seriālu domājis jau 2008. gadā, tāpēc viņam bijis pietiekami daudz laika, lai izstrādātu garāku spēles plānu pēc pirmās sezonas, savukārt sarunā ar izdevumu "Variety" viņš sacījis: "Man nav labi izstrādāta plāna par "Squid Game 2". Tas ir diezgan nogurdinoši, vien domājot par to. Bet, ja to darīšu, noteikti neķeršos klāt, apsverot iespēju izmantot citu pieredzējušu režisoru palīdzību."

Ļoti iespējams, "Squid Game" daudziem ir licis atmest azartspēles uz mūžu. Taču, ja mums būtu jāizsaka minējums, kad pie skatītājiem nonāks jaunā sezona, 2022. gada beigas provizoriski varētu būt droša likme.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!