Foto: Publicitātes foto
Kā uzvarēt konkurences cīņā par jauniem klientiem, jaudīgiem darbiniekiem, lielāku tirgus daļu, kā arī iekārojamāko darba devēju, reputācijas un citu topu augstākajām virsotnēm?

Bieži vien šim mērķim tiek izmantota apzināta vai neapzināta maldināšanas taktika – skaļi reklāmas saukļi, pārspīlēti solījumi par mannas kalniem un ķīseļa upes krastos u.tml. Tomēr gan pieredze, gan pētījumu dati rāda, ka sabiedrība dod priekšroku atklātai, godīgai uzņēmējdarbības praksei. Savukārt pozitīvas pārmaiņas jebkurā jomā veicina darbi, nevis runas. Tāpēc, līdzīgi kā citus gadus, ļoti nozīmīga loma "Atbildīgu ideju tirgus 2023" programmā tiks atvēlēta praktiskiem dažādu uzņēmumu pieredzes stāstiem par ilgtspējas iniciatīvām, kas tiem ir ļāvušas pilnveidot savu sniegumu vides, sociālajos un pārvaldības aspektos.

Piemēram, iniciatīvām, kas palīdzējušas ne vien apzināt, bet arī mazināt savu produktu un pakalpojumu ietekmi uz vidi – sākot ar sarežģītajiem CO2 pēdas aprēķiniem un beidzot ar tās mazināšanas pasākumiem klimatneitralitātes vārdā, kas dažkārt liek atkāpties pat no stratēģiskajiem biznesa mērķiem. Vai iniciatīvas, kas ļāvušas uzlabot darba vidi un procesus, t.sk. attīstīt drošu un viedu darba kultūru un veicināt kvalitatīvu komandas izaugsmi, pateicoties efektīvu darbinieku iesaistes mehānismu attīstībai. Starp citu – šīs iniciatīvas uzskatāmi parāda, ka arī nepopulāri lēmumi atmaksājas.

15 reāli stāsti, kas liek aizdomāties un iedvesmo jauniem sasniegumiem, kā arī grandiozām pārmaiņām. Nepalaidiet garām šo aizraujošo ideju "andeli", kas norisināsies 15. jūnijā no plkst. 9.30 līdz 14.00!

Atbildīgu ideju tirgu 2023 organizē Korporatīvās ilgtspējas un atbildības institūts. Izpratni par atbildīgu biznesu palīdz veicināt "Clean R", "Delfi", "Latvenergo" un "Swedbank".

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!