Latvijas mārketinga vides apskats
Foto: Publicitātes foto

Nenoliedzami, ekonomikas izaicinājumi nodarbina un ietekmē visu mārketinga nozari, bet tas nav vienīgais jautājums mārketinga profesionāļu kalendārā.

close-ad
Ads disabled
Ads disabled
Ads disabled
Ads disabled
Ads disabled

Skaties Latvijas vadošo uzņēmumu mārketinga vadītāju diskusiju par atziņām, kas radušās pēc otrā Latvijas mārketinga vides apskata, kurā šogad tika aptaujāti gandrīz 200 Latvijas mārketinga profesionāļi.

  • Kā uzņēmumi gatavojas iespējamajai recesijai?
  • Kā tiek pārskatīta veicamo darbu un kompetenču pārdale starp partneriem un uzņēmumu iekšienē?
  • Kāda ir uzņēmumu pieredze ar marketinga tehnoloģijām?

Diskusiju par šiem un citiem jautājumiem skaties "Delfi", "Facebook", "LinkedIn" vai "YouTube" tiešraidē.

Viedokļos dalīsies un diskusijā piedalīsies:

  • Kristiāna Antonišķe, "MADARA Cosmetics", Zīmola mārketinga un komunikācijas departamenta vadītāja
  • Liene Meklere-Kutsare, "If Apdrošināšana", Baltijas Mārketinga un Komunikācijas departamenta vadītāja
  • Mārtiņš Eihmanis, "Virši", Mārketinga nodaļas vadītājs
  • Aiga Volksone, "Citadele", Mārketnga un Korporatīvās komunikācijas daļas vadītāja Baltijā

Diskusiju vadīs: Edgars Pētersons, WKND, mārketinga konsultants.

Pētījuma rezultāti no 5. decembra pieejami: https://marketingavide.lv/

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!
Ads disabled
Ads disabled
Ads disabled
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.