Foto: AFP/Scanpix/LETA
Mūzikas straumēšanas vietne "Spotify" sadarbībā ar Ņujorkas metropolitēna transporta pārvaldi izstrādājuši Deividam Bovijam veltītu kampaņu, kas norit paralēli ar Bruklinas muzejā apskatāmo izstādi, kurā tiek pētīta Bovija ietekme uz mūziku, modi un Ņujorku.

Brodvejas-Lafajeta stacijā izvietoti speciāli biļešu automāti, kuros var iegādāties piecu dažādu dizainu metro biļetes, kas veltītas dažādiem mākslinieka daiļrades posmiem. Visas fotogrāfijas uz metro biļetēm ir no Bruklinas muzeja izstādes, un to dizainu veidojis "Spotify".

Brodvejas-Lafajeta stacija, kas atrodas vien dažus kvartālus no Bovija bijušās mājvietas, pārveidota par vizuālu veltījumu mūziķim. Pazemes tunelī pie sienām izvietoti darbi, sākot no fanu veltījumiem un beidzot ar mākslas darbu reprodukcijām, kuru oriģināli apskatāmi Bruklinas muzeja izstādē.

Izveidota arīdzan tematiska metro karte, kurā atzīmētas Bovija karjerā nozīmīgas vietas, piemēram, viņa studija vai Kārnegī halle, kur viņš pirmo reizi koncertēja Ņujorkā.

Kopumā ir nodrukāts 250 tūkstoši biļešu, kuras būs pārdošanā līdz 13. maijam.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!