Laikā, kad ceļošana pasaulē ir ierobežota, miljoniem mākslas cienītāju katru dienu dalās ar savām atmiņām par mīļāko muzeju apmeklējumiem sociālajos tīklos, īpaši tīklā "Instagram". Britu vietne "CartridgeSave.co.uk" apkopoja datus par "Instagram" pieminētajiem mākslas muzejiem, lai uzzinātu, kas ir populārākie muzeji "Instagram" lietotāju vidū.

Britu veiktā izpēte atklāja, ka visvairāk tīklā “Instagram” atspoguļotais mākslas muzejs ir Luvra Parīzē, kura mirkļbirka izmantota vairāk nekā 4 miljonus reižu (pētījuma veikšanas brīdī). Tam ar aptuveni 2,5 miljoniem mirkļbirku seko ne mazāk slavenais Modernās mākslas muzejs (MoMa) Ņujorkā, ASV. Uzvarētāju trijnieku noslēdz Londonā esošais Tate Modern mākslas muzejs, kas atzīmēts mazliet vairāk nekā vienā miljonā “Instagram” ziņu. Tas ir sestais visvairāk apmeklētais mākslas muzejs pasaulē, kā arī vispopulārākais Lielbritānijā. Pirmajā pieciniekā izdevies iekļūt arī Losandželosas apgabala mākslas muzejam (LACMA) ar aptuveni 860 tūkstošiem mirkļbirku (šeit vispopulārākais “Instagram” lietotāju apskates objekts ir skulptūra “Urban Light”) un Latvijā labi pazīstamajai Ermitāžai Sanktpēterburgā, kas atspoguļota aptuveni 836 tūkstošos “Instagram” ziņu.

Visus 20 populārākos mākslas muzejus tīklā “Instagram” skatiet galerijā.

Lai apkopotu šo informāciju, vietne “CartridgeSave.co.uk” sākotnēji izveidoja pasaulē populārāko mākslas muzeju sarakstu, pēc tam izmantoja “Instagram” analīzi, lai aprēķinātu, cik bieži publicēti attēli un videoklipi ar katra attiecīgā muzeja mirkļbirku. Tika atlasīti maksimāli četras populārākās katra muzeja mirkļbirkas, piemēram, Luvras muzejam tās bija #thelouvre, #louvre, #louvremuseum, un #thelourvemuseum, pēc tam summējot katras mirkļbirkas rezultātus.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!