Foto: LETA
Nesen izveidotā Rīgas Geto un holokausta Latvijā muzeja tīmekļa lapa 6.martā ieguvusi divas zelta balvas gadskārtējā Minesotas štata "The Show" reklāmas konkursā.

Tīmekļa lapa, kuru izveidoja reklāmas aģentūra "Olson", saņēma zelta balvu Integrētas sabiedrisko pakalpojumu kampaņas kategorijā un zelta balvu Digitālās reklāmas – tīmekļa lapas kategorijā.

"Šī balva mums ir īpaši nozīmīga, jo tik daudzi mūsu labākie darbinieki brīvprātīgi un bez atmaksas ziedoja savu laiku šim projektam. Tas liecina par to, cik ļoti viņiem tuva rabīna Barakāna paustā ideja, ka savstarpēja tolerance veicina mieru un sapratni," uzsvēra aģentūras "Olson" galvenais radošais direktors Denniss Raijens. "Šis mums bija īsts sirds projekts."

Reklāmas aģentūra "Olson" ir sadarbojusies ar Rīgas Geto muzeju uz "Pro Bono" pamata kopš 2013. gada. Grafiskā romāna stila tīmekļa lapa tika atvērta 2014. gada 28. aprīlī, Holokausta atceres dienā, un piedāvā sešu izdzīvojušo ebreju stāstus, kā arī interaktīvu ekskursiju pa Rīgas geto.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!