Internetā pieejama video reklāma un plakāti, uz kuriem redzami asiņaini pirksti, nav šķituši pieņemami ASV kino asociācijai.

Amerikas kinofilmu asociācija ir paziņojusi producentiem no “Lions Gate Films” kinokompānijas, lai tie izvāc reklāmas materiālus no visām interneta lapām.

“Saw II” ir turpinājums pagājušā gada šausmu filmai “Saw”, kas guva panākumus visā pasaulē.

Filma, kurās redzami divi vīrieši, ko kādā telpā pieķēdējis sērijveida slepkava, ASV jau ir nopelnījusi vairāk nekā 55 miljonus dolāru.

Bijušais grupas “New Kids on the Block” līderis Donijs Vālbergs atveido detektīvu, kas cenšas izsekot cilvēku, kas pūlas piespiest savus upurus nogalināt vienam otru.

“Ja asociācijas pārstāvjiem būtu dota iespēja aplūkot filmas reklāmas materiālus pirms to publicēšanas, viņi noteikti atzītu tos par “nepieņemamiem”,” saka asociācijas preses sekretārs.

Interneta reklāmas videomateriālam jau ir pievienota informācija, ka filmu bez vecāku vai aizbildņu klātbūtnes nav ieteicams skatīties jauniešiem līdz 17 gadu vecumam.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!