Foto: Mila Bule

Nacionālais kino centrs (NKC) konkursā plāno sadalīt 250 000 eiro Latvijas filmu mārketinga, nozares profesionāļu tālākizglītības un industrijas pasākumu atbalstam, liecina informācija NKC tīmekļvietnē.

Konkursa mērķis ir veicināt Latvijas filmu atpazīstamību, kā arī nozares profesionāļu izaugsmi un konkurētspēju, atbalstot projektus, kas īstenojami gada laikā no to iesniegšanas konkursā.

Konkursā tiks atbalstītas tādu projektu izmaksu pozīcijas kā mārketinga izdevumi filmu pirmizrādīšanai un demonstrēšanai kinoteātros Latvijā un tiešsaistes platformās Latvijā, filmu dalībai starptautiskos pasākumos ārvalstīs un retrospektīvu sagatavošanai, kā arī mārketinga aktivitātēm nozīmīgos starptautiskos filmu mākslas pasākumos.

Tāpat plānots atbalstīt projektu izmaksu pozīcijas, kas attiecas uz mārketinga izdevumiem projektu dalībai radošo industriju atbalsta fonda "Media" atbalstītos filmu projektu tirgos ārvalstīs, dalības izdevumiem "Media" atbalstītos tālākizglītības kursos un semināros ārvalstīs, izdevumiem tālākizglītības kursu, semināru un industrijas pasākumu rīkošanai Latvijā, kā arī industrijas pasākumu rīkošanai starptautisku filmu festivālu laikā Latvijā.

Projektu iesniegšanas termiņš visiem projektu veidiem atvērts līdz 2023. gada 30. novembrim. Izvērtēšana notiek reizi mēnesī.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!