Morāli un fiziski sarežģīts process. Jura Jopes pārtapšana par Kvazimodo
Foto: F64

"Kvazimodo loma ir sarežģīta ne vien fiziski, bet arī morāli, tomēr pirmizrādei lielos vilcienos viss sagatavots – atlikuši vien punkti uz 'i'," neilgi pirms 17.maijā Nacionālajā teātrī paredzētās operas "Parīzes Dievmātes katedrāle" teātra versijas pirmizrādes portālam "Delfi" stāsta Kvazimodo lomas atveidotājs Juris Jope.

close-ad
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Reklāma

Nedēļu pirms pirmizrādes portāls "Delfi" ielūkojās Nacionālā teātra aizkulisēs – Kvazimodo tēla tapšanā. "Lai uzliktu grimmu un pārģērbtos – pārtaptu par Kvazimodo – nepieciešama apmēram stunda," stāsta Jope.

Aktierim pēc pārvērtībām gan vēl ir jāspēj atgriezties savā – Jura Jopes – tēlā, kas ir krietni vien sarežģītāk, jo, piemēram, mežģīnes, kas tiek liktas uz sejas pārtapšanai par Kvazimodo, tiek pielīmētas ar līmi.

"Grimmu un matu sakārtojumu dabūt nost ir ļoti grūti – matus, lai no tiem izmazgātu krāsu, jāmazgā divas reizes. Lai noņemtu mežģīnes no sejas, jāizmanto mitrās salvetes," teic Jope.

Kvazimodo lomas atveidotājs gan atzīst, ka, viņaprāt, Kvazimodo, lai arī ir fiziski apdalīts cilvēks, kas ārēji ir vājš, iekšēji ir ļoti spēcīgs. "Kvazimodo iekšējā pasaule ir ļoti izteikta. Viņi ar Esmeraldu uz pārējo tēlu fona ir citādāki un īpaši," saka Jope.


Tags

Parīzes Dievmātes katedrāle
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.
Lasi vēl
 

Comment Form