Foto: Publicitātes foto
No jauna atdzimis senais, tik daudziem zināmais "Dzintara" ražotais aromāts "Rīgas ceriņi". Lai gan daudziem tas varētu asociēties ar omīšu smaržām, uzņēmums devis aromātam anglisku nosaukumu un uzrīkojis ballīti, lai ar to iepazīstinātu jauniešus.
Aizvadīta pašmāju ikoniskā zīmola "Dzintars" jaunradīto smaržu "Lilac of Riga" prezentācijas ballīte. Tā notika 6. oktobra vakarā bārā "Space Falafel", piedaloties gandrīz simt viesiem – sabiedrībā un sociālajos tīklos atpazīstamie "GenZ" jauniešiem, modes un skaistuma industrijas pārstāvjiem, modelēm, influenceriem, mūziķiem un citiem.
Vispirms viesi tika iepazīstināti ar pasākumā vissvarīgāko – jauno un jauniešiem radīto "Lilac of Riga" aromātu. Tā ir leģendāro 1952. gadā radīto smaržu "Rīgas ceriņi" reinterpretācija ar saglabātu pamatformulu un pievienotu aktuālāku "skanējumu" – košās ceriņu smaržu notis ir papildinājuši izteiksmīgie pačūlijas un tabakas aromāti. Aromāta kompozīcija radīta, iedvesmojoties no mūsdienu Rīgas urbānās sajūtas, ko iemieso šeit dzīvojošie un studējošie jaunieši – cerību, ambīciju, un radošuma pilnie.

"Delfi" jau vēstīja, ka aromāta atjaunošanā investēti 100 tūkstoši eiro. Vai jaunie "Rīgas ceriņi" iedzīvosies arī mūsdienu prasīgajā jauniešu publikā, rādīs laiks.

Seko "Delfi" arī vai vai Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!