Apdrošināšanas atlīdzību zvanu centra speciālisti un centra vadītāja Maija Cvetkova norāda, ka viņu klienti ir laipni un bieži apveltīti ar humora izjūtu pat situācijās, kad ir noticis negadījums, kurā nākas iesaistīties apdrošinātājam. Piemēram, gadījumos, kad notikusi automašīnas sadursme ar dzīvnieku vai motociklistu, visspilgtāk atmiņā palikušie pieteikumi noteikti ir tie, kuros atlīdzību pieteicējs situāciju uztvēris bez panikas un traģiskuma, kā arī izvēloties spilgtu situācijas raksturojumu: "Zvēriņš uzšāva pa pakaļiņu mašīnai" vai "Notriecu buku. Iespējams, tā bija stirna. Nezinu, dzimumu nepētīju". Kā arī: "Manai mašīnai nekas nav. Motociklists mani ieraudzīja, nobijās un nokrita".
Tāpat bieži vien zvanu centrs saņem pavisam patīkamus paldies vārdus, kuros klienti uzslavē apdrošinātājus: "Jūs rullējat! Tad jau paziņojiet par lēmumu!", "Malacis, malacis tu esi! Ļoti labi man visu izskaidroji!". Pavisam glaimojoši ir arī šie klienta pateicības vārdi: "Ja neveicas ar mašīnu, vismaz veicas ar jums, mēs jau tikpat kā draugi!".
Vīriešu dzimuma apdrošinātie klienti mēdz izrādīt interesi un rūpes par zvanu centra darbiniecēm, apjautājoties: "Kāpēc Tu tāda bēdīga šodien?", kā arī izsakot savu viedokli: "Servisā meitene pēc balss bija tikpat smuka kā Jūs."
Raksturojot mašīnas negadījumu rezultātus, zvanu centrā nākas uzklausīt visoriģinālākos, taču tajā pašā laikā trāpīgākos situāciju raksturojumus, piemēram: "Mana mašīna izskatās pēc banāna!". Raksturojot situāciju pēc ceļu satiksmes negadījumiem, klienti mēdz būt izdomas bagāti: "Kopš avārijas man stāv tikai vienā ātrumā!", "Nedaudz jāpielabo pakaļiņa" un "Ziniet, man tagad mašīnai pampers jāmaina!".