Foto: Caters News/Scanpix/LETA
Nekustamā īpašuma sludinājums savā ziņā kalpo kā īpašuma vizītkarte, jo, pateicoties tam, rodas pirmais priekšstats. Kā izveidot labu sludinājumu, kādas ir biežāk pieļautās kļūdas un vai sludinājumā vajag izcelt īpašas "odziņas", skaidrojam rakstā tālāk.

Ik dienu nekustamā īpašuma sludinājumu portālos vai "Facebook" grupās tiek publicēti desmitiem sludinājumu ar privātmājām vai dzīvokļiem, kas gaida savus jaunos saimniekus. Ir sludinājumi, kuri uzreiz "piesien aci", bet ir tādi, kuri liek šausmās saķert galvu. Un šeit runa nav tikai par fotogrāfijām, kas uzreiz rada pirmo iespaidu par mājokli, bet arī par sludinājuma autora radītajiem tekstiem.

Ir cilvēki, kuri sludinājumiem pievēršas radoši, un šādi piemēri ir lūkojami ne tikai nekustamo īpašumu sektorā, bet arī citviet, piemēram, automašīnu tirdzniecībā. Sludinājumi pārtop par īstām pērlēm – te lasāmi ne tikai radoši teksti, bet arī fotogrāfijas vienkārši "spridzina". 

Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.

Lūdzu, uzgaidi!

Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...

Loading...

Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!