Neparasta kampaņa, lai veicinātu kaimiņu savstarpēju sveicināšanos
Foto: PantherMedia/Scanpix

Zviedrijas mājokļu apsaimniekošanas kompānija valsts dienvidu pilsētā Malmē atvēlējusi 1,3 miljonus zviedru kronu (106 tūkstošus latu), lai veicinātu, ka kaimiņi savā starpā sveicinās, vēstīja interneta laikraksts "Local".

close-ad
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Reklāma

Kampaņas "Säg hej" ("Saki sveiks!"), ko īsteno mājokļu apsaimniekošanas uzņēmums MKB, mērķis ir radīt draudzīgāku atmosfēru iedzīvotāju starpā.

Zviedrijas ziņu aģentūra TT vēstīja, ka MKB apsaimniekotajās mājās Malmē iedzīvotājiem izdalīti bukletu, kuros doti padomi, kā uzturēt ikdienišķu sarunu ar kaimiņiem.

Bukletā ieteikts būt gataviem pēc sveiciena sarunu ar kaimiņiem turpināt, kā arī ieteikts izvairīties no jautājumiem, uz kuriem jāatbild ar jā vai nē.

MKB pārstāve Margrēta Soderstrema uzsvēra, ka ne vienmēr ir nepieciešama gara saruna, sakot, ka "dažreiz pietiek vien ar smaidu, galvas pamāšanu vai draudzīgu žestu". "Pamatā tas nozīmē, kas esat viens otru pamanījuši un nenovēršat skatienu satiekoties," viņa piebilda.

Kampaņai ir izveidota arī sava lapa sociālās saziņas vietnē "Facebook".

Kompānijas pārstāve norādīja, ka draudzīga atmosfēra kaimiņu starpā rada drošības izjūtu dzīvesvietā, turklāt pētījumi apliecina, ka mājās, kur kaimiņi viens ar otru sazinās, ir mazāk vandalisma aktu.

Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.

Comment Form