Abonē un lasi vairāk

Ulvis Brože: Pēdējais zaudējums. Ko Latvijas hokejs (ne)ieguva no Rīgas 'Dinamo'

Abramoviča Pandoras lāde. Kā 'netīrā' nauda caur futbolu izmainīja Eiropas vērtības

Pirms pāris gadiem pandēmijas pilnbriedā Holivudas zvaigzne piedāvāja ieguldīt divarpus miljonus dolāru Anglijas piektās līgas futbola klubā "Wrexham". Izklausās pēc dīkstāves izraisīta prāta aptumsuma? Ne gluži. Šogad uz ekrāniem parādījās dokumentālais seriāls "Welcome to Wrexham", kas jau ir nopelnījis 3,2 miljonus dolāru, parakstīti sponsorēšanas līgumi ar vairākiem globāliem uzņēmumiem, sekotāju skaits kluba sociālo tīklu kontiem pieaudzis desmitkārtīgi, bet sezonas abonementu pārdošana trīskāršojusies. Lielisks piemērs tam, kā ar stratēģisko mārketingu un pašu radītu mediju komandu var izveidot par globālu produktu. Turklāt tādu, kas sniedz labumu ne tikai īpašniekiem, bet arī faniem.