Foto: Romāns Kokšarovs/F64

Pagājušā gadsimta deviņdesmitajos gados bokss galvenokārt vilināja puikas, kas lielāko dienas daļu pavadīja, blandoties pa pagalmiem un ielām. Turpretī šodien priekšstats par boksu ir mainījies un tajā sevi atrod pat augstskolu studenti. Šķiet, iedarbīgāku reklāmu par Maira Brieža tēlu sporta veidam Latvijā nebūtu izdomājuši pat Holivudas producenti. Pieprasījums ir veicinājis piedāvājumu – boksa klubu kļuvis vairāk un zāles ir pilnas. Bet, kas tad ir sporta veida jaunatklātā auditorija un ko tas dod tam boksam, ar kuru tiek pelnīta nauda?

Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.

Lūdzu, uzgaidi!

Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...

Loading...

Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!