ASV patērētāji šā gada Pirmsziemassvētku iepirkšanās laikā iztērējuši par 8,7% vairāk nekā pirms gada, atsaucoties uz "MasterCard International" datiem, vēsta "Wall Street Journal".
Pētījumā ietverts laika posms, kas sākās 25.novembrī, dienu pēc Pateicības dienas, un beidzās 24.decembrī.

Lielākais izdevumu pieaugums ir fiksēts mājokļa aprīkojumam un sadzīves elektronikai - attiecīgi par 15,2% un 10,5%. Savukārt izdevumi juvelierizstrādājumu iegādei ir samazinājušies par 4,6%.

Pētījums ietver datus par tirdzniecības rezultātiem veikalos un internetā, ietverot arī pārtikas tirdzniecību, bet neieskaitot izdevumus par automobiļiem un degvielu.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!