Eiropas valstu apdrošināšanas kompānijām draud tirgus vērtības dramatisks kritums, ja tās neveiks plaša mēroga investīcijas interneta stratēģiju izstrādē.

close-ad
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Reklāma
Par to liecina konsultāciju kompānijas "McKinsey" un investīciju bankas "Goldman Sachs" veiktais pētījums.

"Visi apdrošinātāji būs spiesti sākt darbību šajā jomā un tūļīgie saņems sodu. Ja kompānijas neveiks šīs investīcijas, tas var izraisīt dramatisku vērtības zudumu četru līdz piecu gadu laikā," pauž pārskata autori.

Pēc viņu aplēsēm, tie apdrošinātāji, kuri nepiedāvās savus pakalpojumus globālajā tīklā un neieviesīs minimālās nepieciešamās interneta tehnoloģijas, līdz 2010.gadam zaudēs 30-40 procentus savas tirgus vērtības tehnoloģiju ziņā attīstītākajiem konkurentiem.

Tomēr izdevumi pārliecinošu interneta stratēģiju izstrādei būs milzīgi, un lielākajiem apdrošinātājiem būs jāiztērē divi trīs procenti no saviem bruto ieņēmumiem, lai realizētu ar internetu saistītos plānus, norāda "McKinsey" un "Goldman Sachs".

"Apdrošināšanas industrija nevarēs izvairīties no plašiem ieguldījumiem internetpakalpojumu izveidē," secina "McKinsey" speciālists Ulfs Redancs.

Internets ne tikai dos iespēju daudziem klientiem saņemt apdrošināšanas pakalpojumus internetā, bet kļūs arī par platformu kompānijas darbībai. Tas nozīmē, ka apdrošinātājiem pilnībā visa darbība būs jāpārceļ uz globālā tīkla platformu, teikts pētījumā.

Pētījuma autori arī aicina apdrošinātājus izmantot pašreizējo kritumu interneta tehnoloģiju sektorā un piesaistīt talantīgus speciālistus no grūtībās nonākušām kompānijām.

Pētījumā arī prognozēts, ka otrā ranga Eiropas apdrošināšanas kompānijas, kuras neiekļaujas desmit lielāko Eiropas kompāniju skaitā, gaida plašā mēroga konsolidācijas vilnis.

Seko Delfi arī Instagram profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.

Comment Form