Eksperti uzskata, ka negaidīti zemo pārdošanas apjomu decembra pirmajās trijās nedēļās diez vai izdosies kompensēt preču realizācijas pieaugumam mēneša beigās.
"Bloomberg" ziņo, ka daudzi ASV lielveikalu tīkli bija spiesti piesaistīt klientus ar lielām atlaidēm dāvanām un elektronikai. Šī iemesla dēļ analītiķi pazeminājuši tādu kompāniju kā "Sears", "Roeback & Co." un "Gap Inc." peļņas prognozes 2000.gada ceturtajam ceturksnim.
Lielas atlaides klientiem piedāvāja arī internetveikali, kuros cenas atsevišķām preču grupām decembrī dažbrīd samazinājās pat par 70 procentiem.
Pēc analītiķu domām, mazumtirdzniecības apjomu pieauguma tempu palēnināšanos decembra sākumā izraisīja augstās benzīna cenas, svārstības fondu tirgū, augošās procentu likmes, kā arī grūtības ar pārvietošanos pa autoceļiem ASV ziemeļrietumos sniegputeņu dēļ.