Atlūzas: DTR totālā aģitācija, 'uzvaras' un bezmaksas medicīna
Foto: Reuters/Scanpix

Televīzijā tikai Krievijas kanāli un "Doņeckas Tautas Republikas" (DTR) propagandas kanāli, kurus sagatavo ar bijušajiem pilsētas privātajiem un valsts kanāliem atņemtu aparatūru un to studijās. Tas pats ir ar radiostacijām. Visas pirmskara vietējās avīzes, izņemot Krievijas "meitas", ir slēgtas. Valdība un atļautās sabiedriskās organizācijas finansē 16 jaunas rajonu avīzes un desmitiem apgabala laikrakstus. Aģitācijai, kura ir totāla un spraucas no visurienes, nauda netiek žēlota.

"Delfi" sadarbībā ar interneta portālu "Spektr" publicē rakstu sēriju "Atlūzas. Dzīve neatzītajos Krievijas satelītos", kura ļauj ielūkoties Abhāzijas, Dienvidosetijas, Piedņestras un prokremlisko separātistu kontrolēto Donbasa teritoriju ikdienā. Šis ir sērijas piektais raksts – trešā daļa reportāžai no Donbasa. Iepriekšējās publikācijas par Donbasu var lasīt šeit un šeit. Par Gruzijas teritoriju Abhāziju var lasīt šeit un šeit.

Internets darbojas visur, pat tajās vietās, kur kauju dēļ nav mobilo sakaru (piemēram, Dokučajevskā). Bet interneta pakalpojumu sniedzējiem, piedraudot ar skarbiem sodiem, pavēlēts bloķēt "graujošās ukraiņu vietnes". Šis rīkojums tiek centīgi izpildīts. No "ukrainiskā" te var redzēt tikai futbola kluba "Šahtjor" spēļu translācijas, kuras vietējie kabeļtīkli izlases kārtībā demonstrē īpašos kanālos. Informācijas lauks ir pilnīgi monolīts – vietējās avīzēs redzami tikai optimistiski virsraksti par uzvarām laukos, rūpnīcās un frontē.

Tags

Doņecka Lasāmgabali Ukraina

Comment Form