Kā zināms žargonā “Blow me” varētu tikt tulkots kā “Pasūkā man”. Institūcija, kas uzrauga to, lai reklāmās tiktu ievēroti nepieciešamie standarti, paziņojusi, ka reklāmā sludinātais netiešais mājiens uz orālo seksu var izraisīt "nopietnu un plašu aizvainojumu" un aicinājusi "Ryanair" neatkārtot kampaņu.
Ar šādu paziņojumu institūcija nākusi klajā pēc tam, kad daži sabiedrības pārstāvji bija apgalvojuši, ka šīs reklāmas ir "seksuāli aicinošas un pretīgas".
Kompānija "Ryanair" paziņojusi, ka šīs reklāmas bijušas veltītas Valentīna dienai, un bijušas ar humoristisku nokrāsu.
Aviokompānijas pārstāvji atzina, ka reklāmas ir izaicinošas, taču nekādā gadījumā nepiekrita, ka tās ir aizvainojošas.
Izdevēji apgalvoja, ka nebija redzējuši reklāmas pirms to nākšanas klajā, taču tad, kad uzzināja, kas tajās redzams, nolēma to izdošanu neatkārtot.