Arī "Liviko" mārketinga direktors Janeks Kelvi apstiprināja "Bacardi" interesi par ražošanu Igaunijā.
"Tajā pašā laikā tas pagaidām ir salīdzinoši neskaidrs jautājums, jo mums par to šobrīd tikpat nav informācijas. Es zinu, ka "Liviko" nav vienīgais "Bacardi" intereses objekts," teica Kelvi.
"Viņi iepazinās ar mūsu darbību un secināja, ka ražošana ir iespējama. Tomēr nekas vēl nav izlemts, jo "Bacardi" centrālajā mītnē Maiami acīmredzot tikai tiek strādāts pie koncepcijas un preču zīmes. Nākamais gads, iespējams, nesīs zināmu skaidrību," norādīja Maidre.
"Bacardi" varētu pieņemt lēmumu par degvīna ražošanas sākumu Igaunijā, jo Savienotajās Valstīs degvīns, kas maksā vairāk par 25 ASV dolāriem, prasa, lai ražotājvalsts būtu ar ilgu vēsturi un tradīcijām šajā jomā.
Pēc Maidres vārdiem, ja šis projekts īstenosies, sākotnēji runa varētu būt par vairāku miljonu litru degvīna ražošanu ASV tirgum, no kura pārdošanu varētu attīstīt uz citām valstīm.
"Bacardi", kas pasaulē pazīstams kā ruma un "Martini" ražotājs, degvīnu līdz šim nav ražojis.