Apģērbu ražošanas kompānija "Benetton" iesaistījusies Itālijas cīņā par nāves sodu atcelšanu, savā jaunākajā reklāmas kampaņā izmantojot reālu uz nāvi notiesāto noziedznieku fotoattēlus.
Uz plakātiem, kas visā pasaulē parādīsies janvāra beigās, attēloti ieslodzītie, kam piespriests nāvessods, bet zem fotogrāfijām ir uzraksts "Notiesāts uz nāvi". Tam seko ieslodzītā vārds, dzimšanas datums, izdarītais noziegums un gaidāmās soda izpildes metode.

Fotogrāfs Olivjero Toskani, kurš kļuvis slavens ar savām sociāli provokatīvajām firmas "Benetton" reklāmām, vairāku gadu laikā apmeklējis vairākus cietumus ASV, kur uzņēmis fotogrāfiju sēriju "Ieskatoties nāvei sejā".

Toskani sacīja, ka vēlas veicināt sabiedrības diskusiju par nāves sodu, pret kura pastāvēšanu iestājas fotogrāfs.

Itālija, kas jau ilgu laiku iestājas pret nāves sodiem, arvien aktīvāk mudina to atcelt arī citās valstīs. Nākamajā gadā Romā paredzēts uz 48 stundām apgaismot Kolizeju ik reizi, kad kaut kur pasaulē tiks izpildīts nāves sods vai kad kādā valstī tas tiks atcelts.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!