"Manuprāt, šis plakāts ir patētisks," ministre sacīja intervijā avīzei "Independent". "Mēs visi zinām, ka seksu iespējams labi pārdot, bet vai mēs neesam jau izauguši no "vīriešu rotaļlietu" ēras?"
Plakāts, kas izvietots uz stendiem un publicēts laikrakstos, mudina sievietes atrast jaunu ceļu uz viņu vīriešu sirdīm - tas esot paveicams, uzaicinot viņus uz Birmingemā notiekošo šovu.
"...tas izskatās pēc piecdesmitajiem gadiem, nevis pēc mūsdienīgas auto izstādes reklāmas," plakātu raksturoja Hjūita. "Man tiešām žēl, ka izstādes rīkotāji izvēlējušies atgriezties pie vecām klišejām tā vietā, lai radītu mūsdienīgu tēlu."
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit