Lielbritānijas tirdzniecības un rūpniecības lietu ministre Patrīcija Hjūita kritiski izteikusies par valsts auto rūpniecību, nosaucot to par seksistisku un "patētisku".
Hjūitas, kura ir arī sieviešu lietu ministre, dusmas izraisīja Britu starptautiskās auto izstādes reklāmas plakāts, kurā bija redzama mežģīņotā krūšturī tērpta meitene.

"Manuprāt, šis plakāts ir patētisks," ministre sacīja intervijā avīzei "Independent". "Mēs visi zinām, ka seksu iespējams labi pārdot, bet vai mēs neesam jau izauguši no "vīriešu rotaļlietu" ēras?"

Plakāts, kas izvietots uz stendiem un publicēts laikrakstos, mudina sievietes atrast jaunu ceļu uz viņu vīriešu sirdīm - tas esot paveicams, uzaicinot viņus uz Birmingemā notiekošo šovu.

"...tas izskatās pēc piecdesmitajiem gadiem, nevis pēc mūsdienīgas auto izstādes reklāmas," plakātu raksturoja Hjūita. "Man tiešām žēl, ka izstādes rīkotāji izvēlējušies atgriezties pie vecām klišejām tā vietā, lai radītu mūsdienīgu tēlu."

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!