Vai jums tas patīk, vai ne, šogad par labāko televīzijas reklāmu atzīta "Budweiser" "Whassup?", ziņo "Mega Star". Biznesa žurnāls "Campaign" aptaujāja ietekmīgāko reklāmas kompāniju vadītājus un, balstoties uz rezultātiem, sastādīja labāko TV reklāmu Top 10.
Tāpat reklāmas kompāniju bosi atklāja, kura viņuprāt, ir gada sliktākā reklāma, un kura ir pelnījusi visvairāk kritikas.

Alusdarītavai "Budweiser" šis gads ir nesis lielus panākumus reklāmas jomā - sauklis "Whassup?" skan visur - rotaļu laukumos, birojos un mājokļos visā pasaulē.

Taču Holivudas vēsais vīrs Vinijs Džounss izpelnījies vislielāko kritiku - "Red Devil" dzērienu reklāmu, kurā viņš ar viltību liek zīlītei ieskriet logā, kritizēja 400 aptaujas dalībnieki.

Šai reklāmai seko "Organics" šampūna plakāts, kurā kāda sieviete pārbauda, vai viņas matu krāsa ir dabiska, salīdzinot to ar savu bikini zonu. 216 cilvēki šo reklāmu atzina par seksīgāko, bet Reklāmas standartu aģentūra bija citādās domās.

Internetkompānijas AOL reklāma ar uz nerviem krītošo gidi Koniju galvenajā lomā izpelnījās sliktākās reklāmas jeb tā dēvētā "tītara" godu.

Labāko TV reklāmu desmitnieku noslēdz reklāma, kurā sers Entonijs Hopkinss dižojas ar savu lielo māju un lielo mašīnu, aicinot visus izmantot bankas "Braclays" pakalpojumus.

Savukārt "Benetton" reklāma, kurā redzami uz nāvi notiesāti noziedznieki, atzīta par izcili bezgaumīgu.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!