ASV atspirdzinošo dzērienu gigants "Coca-Cola" vēstī, ka ieplānojis palielināt savu daļu Krievijas tirgū par trim līdz četriem procentiem, piedāvājot tirgū toniku "Schweppes".
Aprīļa beigās kompānija sāks ražot toniku "Schweppes" savās rūpnīcās Maskavā un Sanktpēterburgā, bet vēlāk šā dzēriena izgatavošana plānota visās 12 "Coca-Cola" rūpnīcās Krievijā.

Desmit darbības gados Krievijā "Coca-Cola" ieguldījusi vairāk nekā 750 miljonus ASV dolāru.

Pēc ekspertu vērtējuma, "Coca-Cola" produkcijai ir 30 procentu daļa Krievijas bezalkoholisko dzērienu tirgū. Pērn Krievijā kompānija realizēja 177,9 dekalitru bezalkoholisko dzērienu - par 12,6 procentiem mazāk nekā 1998.gadā.

Salīdzinot ar Rietumeiropas valstīm, Krievijā ir zems "Coca-cola" dzērienu patēriņš.

Tiesības uz britu kompānijas "Cadbury Schweppes" atspirdzinošo dzērienu tirdzniecības markām 155 pasaules valstīs "Coca-Cola" iegādājās 1999.gada 30.jūlijā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!