Francijas izmeklēšanas iestādes uzskata, ka avārijas iemesls bija 40 centimetru garš metāla gabals uz skrejceļa, kas sagrieza lidmašīnas riepu. Bojātās riepas gumijas gabali ar lielu spēku triecās pret lidmašīnas degvielas tvertnēm un izraisīja aizdegšanos. Tāpēc Francijas nelaimes gadījumu izmeklēšanas biroja pārstāvis izteicis viedokli, ka galvenā atbildība par notikušo būtu jāuzņemas Parīzes lidostu administrācijai, kuras pārziņā ir arī Šarla de Golla starptautiskās lidostas skrejceļu stāvoklis.
Savukārt advokāti uzskata, ka nule atceltais sertifikāts par tehnisko piemērotību lidojumu veikšanai apliecina "Concorde" konstrukcijas bīstamību kopumā un tāpēc jāatbild lidsabiedrībai, kas pārvadāja pasažierus ar tik nedrošu lidaparātu. Paredzams, ka sarunas starp advokātiem un "Air France" sāksies trīs nedēļu laikā.
Vienīgā pasaules virsskaņas pasažieru lidmašīna "Concorde" nogāzās 25.jūlijā dažas minūtes pēc pacelšanās no Šarla de Golla lidostas Parīzē. Katastrofā gāja bojā visi 109 pasažieri un apkalpes locekļi, kā arī četri cilvēki viesnīcā Gonesas pilsētā, kur ietriecās avarējošais lidaparāts. Tā bija pirmā "Concorde" katastrofa kopš lidmašīnas lidojumu sākuma 1969.gadā.