Eiropas Patērētāju centrs informē, ka Eiropas gaisa transporta pasažieru sūdzību skaits 2006.gadā palielinājies par 96%, salīdzinot ar iepriekšējo gadu.

close-ad
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Reklāma
Eiropas Patērētāju centrs izskatīja 4901 pasažieru iesniegumu, no kuriem aptuveni trīs ceturtdaļas bija sūdzības un neapmierinātības izpaušana, bet pārējos gadījumos tika pieprasīta papildu informācija saistībā ar lidojumiem.

Trešā daļa sūdzību bija saistīta ar bagāžas pārvadāšanu, ceturtā daļa – ar lidojumu atcelšanu, bet pārējās tika pausta neapmierinātība ar kavējumiem.

Seko Delfi arī Instagram profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.

Comment Form