Finansiālās grūtībās nonākusī Lietuvas lidsabiedrība "flyLAL-Lithuania Airlines" apliecinājusi, ka piedāvājusi valstij pārņemt uzņēmumu savā kontrolē un izpirkt akciju kontrolpaketi - 51% akciju - par vienu litu (0,204 latiem).

close-ad
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Reklāma

Ja Lietuvas valsts nacionalizētu lidsabiedrību, tai būtu jāpārņem arī tās saistības.

"flyLAL" parādi, kas nav segti ar īpašumu, sasnieguši 89 miljonus litu (18,16 miljonus latu), turklāt kompānija prognozē, ka tās zaudējumi šogad būs mērojami aptuveni 100 miljonos litu.

Piedāvājumu pārņemt akcijas "flyLAL" iesniegusi kopā ar restrukturizācijas plānu, kura īstenošanai būtu vajadzīgi vēl 30-35 miljoni litu. Tik lielam aizdevumam vajadzīgas valsts garantijas.

Laikraksts "Verslo žinios" jau rakstīja, ka "flyLAL" parādi un zaudējumi sasnieguši tādu līmeni, ka situāciju sākusi pētīt Satiksmes ministrijā izveidota darba grupa.

Kompānijas iecerētais restrukturizācijas plāns paredz, ka tā no 2010.gada sāks strādāt ar peļņu.

Kā ziņots, Latvijas satiksmes ministrs Ainārs Šlesers jau šā gada rudenī prognozēja, ka "flyLAL" bankrotēs ziemā.

Laikrakstam "Biznes&Baltija" oktobrī atbildot uz jautājumu, kādi ir pēdējie jaunumi Latvijas nacionālās aviokompānijas "airBaltic" un "flyLAL" strīdā, Šlesers sacīja: "Pēdējie jaunumi ir tādi - ziemā "flyLAL" bankrotēs. Nebūs aviokompānijas, nebūs problēmas. Bet mēs nolēmām avioreisus Lietuvā vairs neattīstīt. Viņiem pietiks ar 10-15. Un pienāks laiks, kad lietuvieši pieminēs tos laikus, kad "airBaltic" viņus apkalpoja pēc pilnas programmas."

Seko Delfi arī Instagram profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.

Comment Form