Francijā uz 'fotošopētām' reklāmām turpmāk būs jāizvieto brīdinājums
Foto: Publicitātes attēli

Sākot no sestdienas, Francijā uz jebkuras reklāmas, kuras modelis vai modele būs digitāli apstrādāta, lai padarītu slaidāku, ir jānorāda brīdinājums, vēsta BBC.

close-ad
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Reklāma

Uz uzlabotajiem attēliem būs jānorāda brīdinājums, kurā būs rakstīts "Photographie retouchée" (rediģēta fotogrāfija).

Komersantiem, kuri jauno normu nepildīs, varēs piemērot līdz pat 37,5 tūkstošiem eiro lielu sodu vai arī sodu 30% vērtībā no reklāmas izmaksām.

Desmitiem tūkstošu cilvēki Francijā sirkst ar anoreksiju. Francijas valdība cer, ka šādi tiks samazināt "ekstrēmais" tievums starp modelēm un sabiedrības tieksme pēc ķermeņa aprisēm, kuras nemaz nav reālas, jo attēlos radītas ar dažādu datorprogrammu palīdzību.

Francija nav pirmā valsts, kas ieviesusi šādu normu, vērš uzmanību BBC. Jau iepriekš šāda brīdinājuma norādīšana ieviesta Izraēlā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai Telegram profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!
Lai ierobežotu dezinformācijas kampaņu izplatību, portāls "Delfi" apturējis iespēju komentēt rakstus

Tags

Francija
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.

Comment Form