EPA - AFI
Foto: "Gulf Air" lidmašīnas paliekas

Provizoriskie izmeklēšanas rezultāti liecina, ka aviokompānijas "Gulf Air" lidmašīnas "Airbus 320" katastrofa 23.augustā netālu no Bahreinas notikusi tādēļ, ka piloti nespēja saglabāt kontroli pār lidaparātu.

close-ad
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Reklāma
Pirms aviokatastrofas, kurā dzīvību zaudēja 143 cilvēki, lidmašīnas apkalpes komandieris Ihsans Šakibs divreiz neveiksmīgi mēģināja nolaisties Manamas lidostā. ASV Nacionālās transporta drošības padomes izmeklēšanas komisijas vadītājs Frenks Hildrups pastāstīja, ka pirmā nolaišanās mēģinājuma laikā pilots nav spējis samazināt lidaparāta ātrumu. Pēc tam viņš lūdzis atļauju vēl vienam nolaišanās mēģinājumam, bet izvēlējies pārāk zemu lidošanas augstumu. Kad gaisa satiksmes kontrolieri brīdinājuši kapteini, viņam nav izdevies palielināt lidojuma augstumu, un lidaparāts iegāzies jūrā. Ir atšifrēti aerobusa "melno kastu" ieraksti, kuri liecina, ka piloti nav spējuši kontrolēt lidaparātu nolaišanās laikā. Vēl nenoskaidrotu iemeslu dēļ ticis atslēgts autopilots, bet lidaparāta rokas vadības sistēma kapteiņa vietā nav bijusi tehniskā kārtībā, sacīja Hildrups.
Seko "Delfi" arī Instagram vai Telegram profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!
Lai ierobežotu dezinformācijas kampaņu izplatību, portāls "Delfi" apturējis iespēju komentēt rakstus
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.

Comment Form