Latvijas ražotāja AS "Gutta" sulas janvārī Igaunijā bija otrās populārākās, atpaliekot tikai no vietējās kompānijas "Osel Food's Aura" produkcijas, otrdien vēsta "Aripaev Online".
"Gutta" ražotās sulas janvārī aizņēma 15,4% Igaunijas tirgus. Savukārt "Osel Food's Aura" produkcija gada pirmajā mēnesī ieņēma ceturto daļu jeb 24,3% kaimiņvalsts tirgus.

Salīdzinot ar pagājušā gada janvāri, "Gutta" daļa Igaunijas tirgū gan ir sarukusi par 4,7%.

Trešajā pozīcijā janvārī atradās "Solo" sulas, kas aizņem 12,1% Igaunijas tirgus, apsteidzot kompāniju "Poltsamaa Felix".

Iepakojuma kompānijas "Tetra Pak Eesti" dati liecina, ka Somijas firmas "Marli" produkcija Igaunijas tirgū aizņem 9,5 procentus, kas to ierindo piektajā pozīcijā. Sestajā vietā ar 7,4 procentiem ir "Tallinna Piimatoostus Largo".

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!