Igaunijas saldējuma ražotājs "AS Balbiino" vēlas palielināt savu tirgus daļu Latvijā un cer, ka līdz nākamā gada pavasarim tā kontrolē būs desmit procenti Latvijas saldējuma tirgus.
"AS Balbiino" mārketinga direktors Tēts Aniers sacīja, ka uzņēmuma mērķis ir līdz 2001.gada rudenim iegūt 12-15 procentu tirgus daļu Latvijā.

Pēc "Balbiino" aplēsēm, tā tirgus daļa Latvijā pašlaik ir septiņi procenti, bet Latvijas saldējuma tirgus kopējais apjoms - 300 miljoni kronu (aptuveni 10,5 miljoni latu).

"Balbiino" plāno palielināt savu tirgus daļu Latvijā uz Polijas, Vācijas, Lietuvas, kā arī mazo Latvijas saldējumu ražotāju rēķina, teica Aniers.

Viņš norādīja, ka "Balbiino" sadarbības partnerim - kompānijai "SIA Margota" - ir labākais izplatīšanas tīkls Latvijā un tā tirgus daļa - 25 procenti.

"Balbiino" apgrozījums šā gada pirmajā ceturksnī bija 66,8 miljoni igauņu kronu, no šīs summas 15 procentus veido eksports uz Latviju. Uzņēmuma peļņa pirmajā pusgadā bija 6,72 miljoni kronu.

Cits Igaunijas saldējuma ražotājs - "Tallina Kulmhoone" - arī paziņojis, ka vēlas šogad palielināt savu tirgus daļu Latvijā līdz 10-15 procentiem. Līdzīgi plāni ir Latvijas vairumtirdzniecības kompānijai "Livonija" un Lietuvas firmai "Kauno Pieno Centras".

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!