Ar vairāk nekā 76,5 miljardiem ASV dolāru tēriņiem saviem braucieniem, šīs ceļojumu segments piedzīvo arvien lielāku tirgus daļas izaugsmi. Tiek paredzēts, ka turpmāko piecu gadu laikā geju, lesbiešu, biseksuālu un transvestītu (GLBT) ceļojumu izdevumi pieaugs par vēl papildus 20 miljardiem ASV dolāru, tādejādi uzņēmumiem nodrošinot iespēju gūt lielisku peļņu no šīs mērķauditorijas.

close-ad
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Reklāma
Saskaņā ar uzņēmuma "Mintel" pētījumu, vidēji vienam braucienam GLBT tērē no 1 000 līdz 5 000 ASV dolāru. Pretēji vispārpieņemtajam, GLBT iecienītākais ceļojumu gadalaiks ir rudens, kas saistīts ar mazāku bērnu skaitu apgādībā, tādejādi ļaujot ceļošanai izvēlēties citu laika periodu.

Jāatzīmē, ka daži uzņēmumi jau pamazām sāk vairāk pievērsties šim ceļotāju segmentam. Ceļojumu tirdzniecības giganti kā "Orbitz" un "Travelocity" ir izveidojuši GLBT draudzīgas ceļojumu paketes un galamērķus. "Starwood" tīkla "W Hotels" zīmola viesnīcas arī veido saistošu piedāvājumus, tos reklamējot homoseksuāļu mediju kanālos. Tāpat arvien vairāk e-pastu un reklāmas kampaņu tiek mērķētas tieši uz GLBT ceļotāju segmentu.

Seko Delfi arī Instagram profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.

Comment Form