Kremļa slavenākais propagandists Kiseļovs saņēmis apbalvojumu 'par labāko informatīvo programmu'
Foto: RIA Novosti/Scanpix

Kanālā "Rossija-1" raidījums "Nedēļas ziņas" ("Вести недели") ar Dmitriju Kiseļovu nominācijā "Informatīvā programma" ieguvusi Krievijas prestižāko TV apbalvojumu "TEFI-2015", vēsta aģentūra TASS.

close-ad
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Reklāma

Svinīgā ceremonijā, kas notiek "Ostankino" centrā Maskavā, ceturtdienas vakarā apbalvoja uzvarētājus kategorijā "Vakara praims" (no angļu valodas termina "prime time", kas nozīmē skatītāko ētera laiku).

"Orfeja" bronzas statueti, ko darinājis Ernsts Neizvestnijs, Kiseļovam pasniedza TASS aģentūras ģenerāldirektora vietnieks Mihails Gusmans.

Kiseļovs norādījis, ka "raidījumu "Nedēļas ziņas" veido izcili reportieri un korespondenti". "Katrs cilvēks, kurš parādās mūsu programmā, ir īsta personība, kas spēj atbildēt ar galvu par to, ko viņš runā un rāda," atzīmēja Kiseļovs.

Savukārt nominācijā "Reportieris/reportāžas operators" uzvarēja vairāki žurnālisti - Aleksandrs Rogatkins un Dmitrijs Rogaļevs par "Speciālo reportāžu sēriju no Donbasa" kanālā "Rossija-1", norāda TASS.

Kategorijā "Informatīvās programmas vadītājs" uzvaru guva Marija Siteļa un Andrejs Kondrašovs.

"Šis apbalvojums veltīts visiem, kuri šobrīd cīnās Donbasā gan kadrā, gan aiz kadra," norādīja Kondrašovs.

Jāpiezīmē, ka arī Kondrašovs ir viens no slavenākajiem Kremļa viedokļa paudējiem. Viņa populārākais veikums ir 2014. gada dokumentālā filma "Krima - ceļš uz nākotni", kas izpelnījusies neviennozīmīgu kritiku.

2015. gada martā Moldova liedza Dmitrijam Kiseļovam un Andrejam Kondrašovam iebraukšanu valstī.

"Šie cilvēki ir to personu sarakstā, kuru klātbūtne mūsu valstī nav vēlama," martā skaidroja Moldovas Migrācijas un patvēruma biroja vadītāja Olga Poalelunža.

Savukārt aprīlī Lietuvas prezidente Daļa Grībauskaite parakstījusi rīkojumu, kas paredz svītrot no valsts apbalvoto personu saraksta Krievijas televīzijas žurnālistu, Kremļa kontrolētās ziņu aģentūras "Rossija Segodnja" vadītāju Dmitriju Kiseļovu, atzīstot, ka viņš diskreditējis apbalvotas personas vārdu.

"Delfi" jau ziņojis, ka Krievijas mediji kopš konflikta sākuma Ukrainā vairākkārt pieķerti manipulēšanā ar skatītājiem - gaismā nākuši vairāki gadījumi, kad ziņu sižetos viens un tas pats cilvēks parādās dažādās lomās, uzdodoties, piemēram, gan par algotni, kas vedis naudu Maidana aktīvistiem, gan par vienkāršu garāmgājēju, kas cietis no "Labējā sektora" kaujinieku uzbrukumiem.

"TEFI" ir Krievijas nacionālā televīzijas prēmija par augstākajiem sasniegumiem televīzijas nozarē. "TEFI" prēmija tiek uzskatīta par analogu amerikāņu prēmijai "Emmy".

Seko Delfi arī Instagram vai Telegram profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.

Comment Form