Krievijā nobloķē 'Moscow Times' pēc publikācijas par omoniešu atteikšanos karot Ukrainā
Foto: Shutterstock

Krievijas mediju uzraudzības dienests "Roskomnadzor" nobloķējis Krievijas tīmekļa izdevuma "Moscow Times" krievu valodas versiju pēc raksta par Sibīrijas reģiona omoniešu grupas atteikšanos karot Ukrainā, piektdien pavēstīja izdevums.

close-ad
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Reklāma

"Roskomnadzor" aizliegto vietņu reģistrā iekļauta "Moscow Times" krievu valodas versijas galvenā lapa, kā arī publikācija par Hakasijas omoniešiem.

Kā vēstīja tīmekļa laikraksts, omonieši ne tikai nav vēlējušies braukt ārpus Krievijas, bet izteikuši savu sašutumu personīgi kādam augstam Nacionālās gvardes ģenerālim.

Pēc tam policisti aizvesti atpakaļ no pierobežas nometnes uz Hakasiju.

Tīmekļa izdevumam "Moscow Times" ir versijas angļu un krievu valodā.

Kopš Krievija 24.februārī sāka pilna mēroga karu pret Ukrainu, "Roskomnadzor" nobloķējis vairāk nekā 1500 vietņu, arī tādu populāru mediju kā "Radio Brīvība", BBC krievu redakcijas, "Meduza" un "Deutsche Welle" vietnes.

"Roskomnadzor" nobloķējis arī sociālos tīklus "Facebook", "Twitter" un "Instagram".

Seko "Delfi" arī Instagram vai Telegram profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!
Lai ierobežotu dezinformācijas kampaņu izplatību, portāls "Delfi" apturējis iespēju komentēt rakstus

Tags

Krievijas iebrukums Ukrainā Instagram" BBC Facebook Krievija Sibīrija
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.

Comment Form