Lielbritānijas tiesa apstiprina Krievijas raidsabiedrībai RT piespriesto sodu
Foto: LETA

Krievijas raidsabiedrība RT zaudējusi Lielbritānijas Apelācijas tiesā lietā par 200 000 sterliņu mārciņu naudassodu, kas tai bija piespriests par objektivitātes noteikumu pārkāpšanu programmās par uzbrukumu Sergejam un Jūlijai Skripaļiem Solsberijā un karu Sīrijā.

close-ad
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Reklāma

Lielbritānijas raidsabiedrību regulators "Ofcom" Kremļa atbalstītajai raidsabiedrībai, kas agrāk darbojās ar nosaukumu "Russia Today", piesprieda naudassodu saistībā ar septiņām ziņu un aktualitāšu programmām, kas tika pārraidītas 2018. gadā no 17. marta līdz 26. aprīlim.

Kā norādīja "Ofcom", tajās nav ievērota prasība, ka ziņas jāizklāsta ar "pienācīgu objektivitāti".

RT apstrīdēja "Ofcom" lēmumu Augstajā tiesā, apgalvojot, ka ir pārkāptas tā tiesības uz izteiksmes brīvību.

Pēc zaudējuma Augstajā tiesā 2020. gada martā RT šogad vērsās Apelācijas tiesā.

Otrdienas spriedumā trīs tiesneši RT apelāciju noraidīja.

"Fakts, ka pastāv dominējošais mediju naratīvs, kas ir atšķirīgs no uzskatiem, kas tiek pausti RT programmās, pats par sevi neatceļ īpašās objektivitātes prasības, kas attiecas uz programmām, kurās izskatīti politiskās polemikas un aktuālie valsts politikas jautājumi," skaidroja tiesneši.

Atsauces uz pretējiem viedokļiem minētajās programmās bijušas "sarkastiskas vai izsmejošas", norādīja tiesneši.

"Noskatījies šīs programmas, es varu teikt, ka katra no šīm programmām bija neobjektīva un nelīdzsvarota. Tās, kā šķiet, tā veidotas tīši," norādīja viens no tiesnešiem Džefrijs Voss.

Seko Delfi arī Instagram vai Telegram profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!

Tags

Lielbritānija RT (Kremļa medijs)
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.

Comment Form