Bijušais rīdzinieks, Austrijas firmas "Nordex" vadītājs Grigorijs Lučanskis šodienas laikrakstā "Čas" apgalvo, ka viņš uzvarējis apelācijas tiesas prāvā pret britu laikrakstu "The Times".

close-ad
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Reklāma
Britu laikraksts "The Times" savukārt iepriekš ziņoja, ka tieši laikraksts uzvarējis prāvu pret Lučanski lietā par to, vai "The Times" bija tiesīgs publicēt informāciju par viņa iespējamo saistību ar naudas atmazgāšanu un organizēto noziedzību Krievijā.

"Tas, ka laikraksts būtu uzvarējis apelācijas tiesā, ir muļķības," laikrakstam "Čas" sacījis Lučanskis, piebilstot, ka žurnālisti nepareizi atspoguļojuši notikušo tiesas procesu.

Uzņēmējs skaidro, ka patiesībā tiesa jaunai izskatīšanai iepriekšējās instances tiesā nodevusi tikai vienu jautājumu. Tas skar to, ka žurnālisti, publicējot rakstu par Lučanski, vadījušies no pieņēmumiem, nevis no faktiem.

"Šī lieta man kļuvusi principiāla," atzīst Lučanskis. "Lai viņi pierāda to, par ko rakstīja: ka es tirgojos ar ieročiem, narkotikām un tā tālāk," piebilst uzņēmējs.

Lučanskis atzīmē, ka laikraksts "The Times" gribējis "piesegties" ar žurnālistu imunitāti. Uzņēmējs ir sašutis, ka žurnālisti, gatavojot rakstu, nemēģināja tikties ar viņu pašu.

Lučanska prasības summa pret laikrakstu ir vairāki miljoni ASV dolāru.

Lučanskis "The Times" iesūdzēja tiesā galvenokārt par divām avīzes līdzstrādnieku Deivida Listera un Džeimsa Bouna publikācijām 1999.gada rudenī, kurās viņš minēts saistībā gan ar naudas atmazgāšanas afēru "Bank of New York" un citām nelegālām darbībām, gan ar tā saukto krievu organizēto noziedzību.

Seko Delfi arī Instagram profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.

Comment Form