"Cockpit" cīņa par algu palielinājumu ilgst jau trīs mēnešus. Pagājušajā piektdienā 12 stundu brīdinājuma streika laikā tika atcelti simtiem avioreisu un desmitiem tūkstoši pasažieru bija spiesti izmantot vilcienus un autobusus vai gaidīt uz aviosatiksmes atjaunošanos. Streiks "Lufthansa" nodarīja zaudējumus 20 līdz 40 miljonu marku apjomā.
Arodbiedrības apvienotie 4200 piloti pieprasa algas palielinājumu caurmērā par 30 procentiem. 96 procenti no viņiem pagājušajā nedēļā atbalstīja streiku kā līdzekli. "Lufthansa" piedāvā algu paaugstinājumu 10,6 procentu apmērā, taču "Cockpit" tam nepiekrīt. Piloti izmanto arī to, ka šādu speciālistu aviolīnijās patlaban ir maz.
Abas puses pauž gatavību atkal sēsties pie sarunu galda, bet kad tas notiks nav zināms. Aģentūra DPA norāda, ka "Lufthansa" vadītājs Jirgens Vēbers faktiski nevar atļauties ne, kā prasīts, pacelt pilotu algas, ne arī paciest streikus. Augošās degvielas cenas un pasaules ekonomikas pavājināšanās draud apturēt aviosabiedrības attīstību. Galu galā "Lufthansa" vadībai būs vienkārši jāizšķiras, kas tai izmaksā dārgāk - streiki vai algu pacelšana, prognozē aģentūra.