Zinātnieki apgalvo, ka mūsdienās visas meitenes var iedalīt četrās grupās, un viņu uzvedība ir balstīta uz vērtībām, kuras bijušas aktuālas pēdējo 40 gadu laikā, ziņo "Ananova".

close-ad
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Reklāma
Marketinga kompānija "Brand Works" apgalvo, ka šo kategoriju apzināšana var palīdzēt reklāmas kompānijām izstrādāt stratēģiju attiecībā uz jaunietēm vecumā no 18 līdz 24 gadiem.

Visas modernās meitenes var iedalīt vienkāršās ciema meitenēs, hipiju stila puķu bērnos, materiālistiskajās metro meitenēs un trakulīgajās ballīšu meitenēs.

Vienkāršās ciema meitenes ir sešdesmito gadu "zaķi", kas strādā tirdzniecībā, apprecas ļoti jaunas un kļūst par mājsaimniecēm. Viņas sajūsminās par "ziepju operu" zvaigznēm.

Puķu bērniem aktuālas ir septiņdesmito gadu vērtības, viņas vairāk interesē kultūra, nekā nauda. Viņas strādā mākslas vai modes jomā.

Metro meitenes ir astoņdesmito gadu "produkts" - materiālistes, kas strādā marketinga vai finansu jomā.

Trakulīgajām ballīšu meitenēm patīk uzdzīvot klubiņos un mode. Viņas strādā, lai dzīvotu.

Seko Delfi arī Instagram vai Telegram profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.

Comment Form