Zinātnieki apgalvo, ka mūsdienās visas meitenes var iedalīt četrās grupās, un viņu uzvedība ir balstīta uz vērtībām, kuras bijušas aktuālas pēdējo 40 gadu laikā, ziņo "Ananova".
Marketinga kompānija "Brand Works" apgalvo, ka šo kategoriju apzināšana var palīdzēt reklāmas kompānijām izstrādāt stratēģiju attiecībā uz jaunietēm vecumā no 18 līdz 24 gadiem.

Visas modernās meitenes var iedalīt vienkāršās ciema meitenēs, hipiju stila puķu bērnos, materiālistiskajās metro meitenēs un trakulīgajās ballīšu meitenēs.

Vienkāršās ciema meitenes ir sešdesmito gadu "zaķi", kas strādā tirdzniecībā, apprecas ļoti jaunas un kļūst par mājsaimniecēm. Viņas sajūsminās par "ziepju operu" zvaigznēm.

Puķu bērniem aktuālas ir septiņdesmito gadu vērtības, viņas vairāk interesē kultūra, nekā nauda. Viņas strādā mākslas vai modes jomā.

Metro meitenes ir astoņdesmito gadu "produkts" - materiālistes, kas strādā marketinga vai finansu jomā.

Trakulīgajām ballīšu meitenēm patīk uzdzīvot klubiņos un mode. Viņas strādā, lai dzīvotu.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!