Pirmo reizi šajā pētījumā katras valsts zīmols tiek novērtēts arī naudas izteiksmē, un tas ir no 18 triljoniem ASV dolāru zīmolam “Amerikas Savienotās Valstis”, līdz 43 miljoniem dolāru zīmolam “Polija”. No šāda skatu punkta Lielbritānija ir ceturtajā vietā ar 3,4 triljoniem dolāru, atpaliekot arī no Japānas un Vācijas.
Kopumā Lielbritānija ieņēmusi pirmo vietu, jo cilvēki par to īpaši labi izteikušies, atbildot uz jautājumiem par investīcijām (1.vieta), kā arī sportu un kultūras mantojumu (3.vieta). Lielākais Lielbritānijas pluss ir citvalstu iedzīvotāju augstais vērtējums par britiem, piemēram, tā ierindojās ceturtajā vietā, izvērtējot valstis ar prasmīgākajiem un izglītotākajiem iedzīvotājiem.
Vispretrunīgākās atbildes saņemtas par ASV, kura kopvērtējumā ierindojusies desmitajā vietā. Ļaudis to min kā vienu no pirmajām valstīm jautājumos par produktu preču zīmēm, populāro kultūru, investīcijām, tehnoloģijām, izglītību un sportu, savukārt kā vienu no pēdējiem jautājumos par kultūras mantojumu un valsts pārvaldi.
Aptaujas rezultāti arī ļauj secināt, kāds viedoklis ārvalstniekiem izveidojies par katras valsts iedzīvotājiem. Briti visbiežāk tiek minēti kā vispieklājīgākie, izglītotākie un garlaicīgākie. Francūži ir raksturoti kā rupjākie, amerikāņi – kā neaudzinātākie un ambiciozākie.
Pētījuma autori apgalvo, ka iegūtie rezultāti ļaus valstīm kritiski izvērtēt savus vājos punktus un izmantot šīs zināšanas turpmākai efektīvai attīstībai.
Kopumā visaugstāk vērtēto valstu pirmais desmitnieks ir šāds:
Lielbritānija
Šveice
Kanāda
Itālija
Zviedrija
Vācija
Japāna
Francija
Austrālija
ASV