Pēc publikācijas par Putina meitu Krievijas žurnālam izteikts brīdinājums
Foto: AFP/Scanpix

Krievijas mediju uzraudzības dienests "Roskomnadzor" pirmdien pirmo reizi desmit gados izteicis brīdinājumu liberālajam žurnālam "The New Times". Tas noticis dienā, kad žurnāls publicējis materiālu par Krievijas prezidenta Vladimira Putina meitu Mariju Voroncovu.

close-ad
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Reklāma

"Roskomnadzor" pārkāpumu atradis žurnāla janvāra publikācijā "Kaut tikai nebūtu kara", tīmekļa medijam RBC atzina žurnāla redaktore Jevgēņija Aļbaca.

Janvāra publikācijā esot minēta Krievijā aizliegtā Ukrainas organizācija "Labējais sektors", tomēr nav norādīts, ka organizācijas darbība ar Krievijas Augstākās tiesas lēmumu aizliegta.

Par administratīvo pārkāpumu žurnālam piespriests naudassods, sacīja "Roskomnadzor" pārstāvis Vadims Ampelonskis.

1.februārī "The New Times" tīmekļa vietnē tika publicēts materiāls par Mariju Voroncovu, kas atbilstoši izplatītam viedoklim ir Putina meita.

Kā vēsta žurnāls, Voroncova pēc Maskavas Valsts universitātes absolvēšanas ar "sarkano" diplomu iestājusies aspirantūrā Krievijas Veselības ministrijas Endokrinoloģijas zinātniskajā centrā. Žurnāls publicējis Voroncovas fotogrāfijas, kas uzņemtas no 2008. līdz 2013.gadam.

Pēc materiāla publicēšanas "The New Times" vietne kādu laiku interneta lietotājiem nebija pieejama, un arī vēlāk tā darbojusies ar pārtraukumiem.

Novembrī žurnālistu izmeklēšanas materiālus par Putina meitām Mariju un Jekaterinu, par kurām oficiālas informācijas nav, publicēja ziņu aģentūra "Reuters".

Seko Delfi arī Instagram profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.

Comment Form