Pētījuma laikā meitenes rakstīja dienasgrāmatas, kurās atzīmēja tos skaistuma tēlus, ar kuriem saskārās. Komentāros arī bija tādi ieraksti kā: "Bildes žurnālos mani satrauc, jo es zinu, ka nekad nekļūšu tik skaista."
Psihoterapeite Sjūzija Orbaha norāda, cik reklāmai var būt kaitīga ietekme uz bērnu psihi. "Jaunas meitenes ikdienā tiek pakļautas miljoniem uz datora radīta, retušēta skaistuma tēlu triecienam. Pētījums parāda, ka šis uzbrukums bieži vien kļūst par pašnovērtējuma samazināšanās cēloni," sacīja Orbaha.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit