Foto: Reuters/Scanpix/LETA
Ziņu aģentūra "Reuters" ceturtdien pavēstīja, ka sāks pieprasīt maksu par piekļuvi savai tīmekļa vietnei, īstenojot jaunu digitālo stratēģiju, kas orientēta uz biznesa profesionāļu piesaisti.

Viens no pasaules lielākajiem ziņu medijiem norādīja, ka vietnes "Reuters.com" abonements maksās 34 dolārus un 99 centus (29,23 eiro) mēnesī, kas ir tieši tikpat, cik finanšu ziņu konkurenta "Bloomberg" abonements.

Zināmu laiku piekļuve vietnei būs bezmaksas, tomēr lietotājiem būs jāreģistrējas pēc uzklikšķināšanas uz pieciem rakstiem, "Reuters" norādīja publikācijā par vietnes "maksas mūri".

Rakstā gan nav minēts, kad tieši piekļuve vietnei kļūs par maksas pakalpojumu.

Vietnē gaidāmas zināmas izmaiņas, un abonenti varēs piekļūt saturam, kas lasītājiem, kuri to izmanto bez maksas, nebūs pieejams.

"Reuters" vecākais mārketinga speciālists Džošs Londons šo soli raksturoja kā "desmitgades lielāko digitālo transformāciju aģentūrā "Reuters"".

Mediju uzņēmumam "Thomson Reuters" piederošā ziņu aģentūra kļuvusi par pēdējo ziņu mediju, kas nolēmis pāriet uz maksas tīmekļa saturu.

Pirmais "maksas mūri" vēl 1996. gadā uzstādīja laikraksts "Wall Street Journal".

Vairums ASV laikrakstu kopš tā laika gājuši šajās pēdās, arī laikraksts "New York Times".

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!