Konteineri 2001.gadā kļuvuši par Krievijas AS "Sanktpēterburgas jūras osta" galveno kravu, un līdz 2010.gadam uzņēmums cer kļūt par vadošo konteinerpārvadājumu ostu Krievijā, Baltijas valstīs un Somijā, reģionā aizņemot 70% šo pārvadājumu tirgus, ziņo aģentūra "Finmarket".

close-ad
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Reklāma
Konteineru pārvadājumos kompānija pagājušajā gadā panākusi vislielāko kravu pieaugumu - par 84,4%, teikts ostas Sabiedrisko attiecību un reklāmas daļas paziņojumā.

Pieaugumu nodrošinājusi konteinerpārvadājumu tirgus aktivizēšanās visā pasaulē, konteinerpārvadājumu jaudu palielināšanās Sanktpēterburgas ostā un slēgtās AS "Pirmais konteinertermināls" (PKT) modernizācija.

Pēc modernizācijas PKT kļuvis par "Eiropas līmeņa terminālu", un tajā ir vietas 9500 konteineru, termināls aprīkots ar vismodernāko tehniku. Uzņēmums izmanto progresīvās informācijas tehnoloģijas, piemēram, konteineru pozicionēšanas satelītsistēmu. PKT ir iespēja apstrādāt līdz 400 000 standartvienību (TEU) gadā, un tā ir galvenais konteineru apstrādes operators Krievijas ziemeļrietumos.

Konteinerbiznesa turpmākās attīstības plāni jūras ostā paredz palielināt PKT caurlaides spēju 2002.gadā līdz 550 000 TEU. Līdz 2010.gadam kompānija prognozē apstrādes apjomu pieaugumu līdz 1,6 miljoniem TEU gadā ar iespēju uzbūvēt jaunu terminālu.

Seko Delfi arī Instagram profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.

Comment Form