Skandināvijas aviokompānija SAS plāno uzsākt biļešu pārdošanu Dānijas lielveikalos, cenšoties sasniegt apgrozījuma pieaugumu.

Kā vēsta laikraksts "Jyllands-Posten", SAS vēlas veicināt impulsīvu biļešu iegādi, piedāvājot zemo cenu biļetes lielveikalos, internetā un izmantojot citas netradicionālas metodes.

Skandināvijas aviokompānija izmantos metodes, kuras sadarbībā ar lielveikalu tīklu "Lidl" jau sekmīgi izmantojusi Vācijas zemo cenu aviokompānija "Berlin Air".

Pašlaik SAS lidojumos no Kopenhāgenas aptuveni 40% vietu nav aizpildītas. SAS paredz, ka jaunā iniciatīva ar nosaukumu "SAS Surprice" 2006.gadā varētu palielināt kompānijas ieņēmumus par vairākiem simtiem miljonu Zviedrijas kronu.

SAS šā gada pirmajā ceturksnī strādāja ar 499 miljonu Zviedrijas kronu (37,5 miljonu latu) peļņu, kas bija vairāk nekā trīs reizes lielāka par 147 miljonu kronu peļņu pagājušā gada attiecīgajā periodā.

Aviokompānija otrajā ceturksnī pārvadāja 9,3 miljonus pasažieru, kas bija par 5% vairāk nekā pagājušā gada attiecīgajā periodā. Kompānijas lidmašīnu piepildījums palielinājās līdz 67%, salīdzinot ar 58,9% šā gada pirmajā ceturksnī.

Kā ziņots, SAS pieder 47,2% Latvijas nacionālās aviokompānijas "airBaltic" akciju. Pārējie 52,6% "airBaltic" akciju ir Latvijas valsts īpašumā. SAS pieder arī 9% Igaunijas aviokompānijas "Estonian Air" akciju.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!