Iecerēts, ka jau dažas dienas iepriekš sāks raidīt desmit sekundes garu reklāmu, lai informētu kaķu īpašniekus, ka viņu mīluļiem jāgatavojas ieņemt savu vietu pie televizoru ekrāniem.
Somijā un Baltijas valstīs veica testus ar vairākiem simtiem kaķu, kas parādīja, ka aptuveni 60% mazo plēsēju atsaucas uz reklāmu - ieklausās un vēro. Daži kaķi pat esot gājuši pie ekrāna ar nodomu tajā ielīst un izpētīt reklāmu smalkāk.
Reklāmas veidotāji uzskata, ka kaķi spēs saprast vēstījumu un ideju no ekrāna.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit